يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Sunday, 28 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۳۸۳
تاریخ انتشار : ۱۰ : ۱۲ - ۰۶ دی ۱۴۰۲

به گزارش دیباچه،  آریا طاهری تهیه کننده و مجری فصل جدید "سرنخ " می گوید: این مسابقه در سری جدید خود ضمن آنکه می کوشد تا بیش از پیش اعتماد مردم به پلیس را ارتقا بخشد، ترسیم گر آن خواهد بود که تاکید کند پلیس یک مجموعه واحدی محسوب می شود که حامی مردم است و به عنوان یک مجموعه واحد برای امنیت کشور تلاش های بسیاری می کند؛ همچنین مهمترین رسالت این مجموعه که فصل سوم آن نیز به تولید خواهد رسید آموزش همگانی در راستای برقرای امنیت بیشتر در جامعه است.

سرنخ

سرهنگ یارندی مدیر عامل موسسه ناجی هنر در مراسم رونمایی فصل دوم مسابقه سرنخ اظهار داشت: موسسه ناجی هنر با دو دهه سابقه تنها موسسه تولیدات پلیس در کشور است. یکی از تولیدات ما مسابقه سرنخ است که در سال گذشته در قالب۳۰ قسمت روی آنتن رفت و از آنجا که اکثر مخاطبان خواهان ادامه این مسابقه بودند از همین رو مصمم شدیم فصل دو را با ۵۰ قسمت و با آیتم‌های مختلف مانند مستند و نمایش تولید کنیم.

در ادامه" آریا طاهری"تهیه کننده این مسابقه که اجرای این‌ فصل از سرنخ را نیز خود برعهده خواهد داشت افزود:از آنجا که ایده سرنخ کاملا ایرانی است و از برنامه ای کپی نشده، در تولید سری جدید آن سعی کردیم سرنخ را با تغییرات زیادی روی آنتن ببریم و با افزودن آیتم های نمایشی و مستندی این برنامه را با فضای جدیدی راهی پخش کنیم .

وی افزود: تاکنون برنامه های پلیسی بسیاری تولید شده که ماهیت اکثر آن ها مصور نمودن بخش های نظامی پلیس بوده، درحالی که بخش زیادی از زحمات پلیس فیزیکی نیست و کاملا تخصصی، منطقی و بر اساس دانش است؛ به همین دليل ما سعی کردیم در فصل دومِ سرنخ وارد بخشی شویم که تا به حال در آن رابطه برنامه‌ای ساخته نشده است. به طور کل ارتقای اعتماد مردم به پلیس و آموزش همگانی به جامعه از رسالت‌های "سرنخ" است. در واقع مسابقه "سرنخ" ضمن یاد دادن به همه، بر این موضوع تاکید می کند که اولین کار پس از مواجه با یک جرم ،حفظ صحنه جرم است. به عباراتی وقتی در جایی با جرمی مواجه می شویم اولین کاری که لازم است انجام دهیم در جریان قرار دادن پلیس است .

طاهری بابیان اینکه این فصل در ۵۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای بزودی راهی آنتن شبکه نسیم خواهد شد اذعان داشت: فصل قبلِ سرنخ با اینکه در ۳۰ قسمت به پخش رسید توانست تا حد خوبی به افزایش اطلاعات جامعه نسبت به‌ عملکردهای پلیس کمک نماید اما در این فصل با افزایشِ قسمت‌های سرنخ قطعا در دراز مدت خواهیم توانست تاثیر بیشتری بر اطلاعات و آگاهی های مردم نسبت به فعالیت‌های پلیس داشته باشیم. همچنین در فصل یک، تمام مسابقه بازجویی محور بود، در صورتیکه درسری جدید صفر تا صد یک پرونده جنایی باید در یک قسمت حل بشود.

سرنخ

همچنین "مهدی کتیراچی"، کارگردان این مستند، پیرامون مستند مسابقه سرنخ گفت: با توجه با بخش مستند و نمایشی که ارائه می‌شود، تلاش می‌شود تا اطلاعاتی در رابطه با مقتول داده شود تا بیننده هم مانند شرکت کنندگان به دنبال سرنخ‌ها بگردد. بخش دوم، بخش نمایشی است که کارآگاه در قسمت‌های مختلف قرار دارد و برای حل پرونده در حال تلاش است. همچنین در تلاش هستیم تا با سوال از بینندگان، آن‌ها را نیز در برنامه شرکت دهیم و تعامل بیشتری لا مخاطب برقرار نمائیم. 

گفتنی است بعد از پخش سری جدید "سرنخ"فصل سوم آن نیز با فضای جدیدتری به تولید خواهد رسید.

گزارش از : زهرا فرود

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار